מדוע כדאי לשכור עורך דין מיסים בעסקאות תמא 38

בשביל מה צריך עו"ד מיסים, ולמה כדאי להכיר דווקא אותנו - משרד עו"ד מיסים בירושלים...

עורך דין מיסים

הצלחת לאתר פרוייקט מדהים. הרווח בדוח אפס גבוה ואתה מאושר. הדיירים זורמים וחתמו כבר על ההסכם ואתה התקדמת עם התוכניות וקבלת ההיתר. עולים על הקרקע.

ואז… צריך לדווח למיסוי מקרקעין על העסקה.

דיירים בתמ"א 38 מקבלים פטור על מס השבח  וגם מעמ שירותי הבניה הוא אפס, כך שאין דאגות.

כשנכנסים לנתונים של העסקה אז מתחילות הדאגות. היזם פונה לעו"ד מיסים ומגלה שלא תמיד התמורה פטורה, ואז המספרים בדוח האפס צונחים ואתה מרגיש שהכל מתפרק.

מאות עסקאות תמא אנחנו מלווים במשרד, מאות לקוחות מרוצים. לכל עסקה יש את המאפיינים שלה ואת הדברים המיוחדים שלה מבחינת מיסים.

עורך דין מס הכנסה? למה כדאי לבחור במשרד עו"ד סלי אילון?

אנחנו מפחיתים את המיסים ליזם, בטכניקות חוקיות אבל יצירתיות, והופכים את הפרויקט לרווחי יותר. 

המשרד שלנו, משרד עו"ד מיסוי בירושלים, מתמחה במיסוי מקרקעין / מיסוי נדל"ן ומע"מ. במשרד עובדים בכירים לשעבר ברשות המיסים, שמעניקים ללקוחות מהידע העצום שלהם, ידע שמתורגם לכסף באופן מיידי וברור. 

המשרד מעניק גם שירותים בתחומי מיסוי נוספים – מיסוי פלילי, מיסוי בינלאומי, מס הכנסה ותחומים רבים נוספים, אבל היתרון הגדול ביותר של המשרד הוא הראיה הכוללת, ההבנה במספר רב של תחומי מס. יש חשיבות רבה לכך שעורך דין מיסים שיישב מולכם יבין במיסוי מקרקעין, וגם מיסוי משפחה, מיסוי קבלנים, מיסוי פלילי ובכלל בכל תחומי המיסוי. אחרת, עצה שיכולה להיות מצוינת לעניין מיסוי מקרקעין, יכולה להפוך לתאונת מס במע"מ. וראינו הרבה מקרים כאלו. 

עורך דין מיסים מפחית את המיסים ליזם וחוסך עלויות

אני מרגיש בר מזל. אני אוהב את המשרד. יש בו אווירה טובה, צוות מקצועי ונעים. כיף לי להגיע בבוקר לעבודה. הכל מתנהל ברוח טובה, בחיוך, והתוצאות שמקבלים הלקוחות הן מדהימות. 

למשל, בתיק מסוים בו דרשה רשות המיסים כשלושה מליוני ש"ח, הצלחנו להגיע לפשרה בה הלקוח שילם 200,000 ש"ח בלבד. בתיק אחר, מס בגובה 5 מליוני שח הוקטן למליון ומאה אלף ש"ח. 

ויש דוגמאות רבות נוספות. כל מקרה כזה מעניק לנו סיפוק עצים, והרגשה מצויינת. ולפעמים גם וויסקי….  20 בקבוקי וויסקי שקיבלתי מלקוחות מספרים את הסיפור של המשרד טוב יותר ממה שאני אוכל לספר. 

ואני לא שותה וויסקי…. 

 

צרו איתנו קשר עוד היום ואנחנו נדאג שתקבלו את הייעוץ הכי טוב מהאנשים הכי טובים…

 

שתף פוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
Call Now Button דילוג לתוכן